WhatsApp ৰ ডাঙৰ সিদ্ধান্ত
META ৰ মালিকানাধীন ইনষ্টেণ্ট মেছেজিং এপ WhatsApp এ জুন মাহত ভাৰতত ৯৮ লাখৰো অধিক একাউণ্ট বন্ধ কৰি দিছিল।
এই সিদ্ধান্ত প্লেটফৰ্মত অপব্যৱহাৰ ৰোধ কৰিবলৈ আৰু ব্যৱহাৰকাৰীৰ সুৰক্ষা বৃদ্ধিৰ বাবে গ্ৰহণ কৰা হৈছিল। ইয়াৰে ১৯ লাখৰো অধিক একাউণ্ট ইতিমধ্যে সক্ৰিয়ভাৱে নিষিদ্ধ কৰা হৈছিল অৰ্থাৎ কোনো ব্যৱহাৰকাৰীৰ পৰা কোনো অভিযোগ অহাৰ আগতেই।
হোৱাটছএপৰ মাহেকীয়া কম্প্লাইয়েন্স ৰিপৰ্ট অনুসৰি, জুন মাহত ২৩,৫৯৬ জন ব্যৱহাৰকাৰীৰ অভিযোগ লাভ কৰা হৈছিল।
এই অভিযোগসমূহ একাউণ্ট সমৰ্থন, এই নিষেধাজ্ঞাসমূহ আবেদন আৰু প্ৰডাক্টটোৰ কাৰিকৰী সমস্যাৰ সৈতে জড়িত আছিল।
এই অভিযোগসমূহ পুনৰীক্ষণ কৰাৰ পিছত কোম্পানীটোৱে ১০০১টা গোচৰৰ ওপৰতো প্ৰত্যক্ষ ব্যৱস্থা গ্ৰহণ কৰে।
প্লেটফৰ্মত স্পেম, ফেক নিউজ আৰু অন্যান্য অপব্যৱহাৰ ৰোধ কৰিবলৈ WhatsApp এ নিজৰ সুৰক্ষা বৈশিষ্ট্যসমূহ অহৰহ উন্নত কৰি ৰাখিছে।
কোম্পানীটোৱে বিশ্বাস কৰে যে লোকচান ঘটাৰ পিছত নহয়, তাৰ আগতেই ৰোধ কৰাটো ভাল। এই কথা মনত ৰাখিয়েই WhatsApp এ উন্নত প্ৰযুক্তি আৰু ব্যৱহাৰকাৰীৰ মতামত ব্যৱহাৰ কৰিছে।
হোৱাটছএপৰ অপব্যৱহাৰ প্ৰতিৰোধ ব্যৱস্থাই ব্যৱহাৰকাৰীৰ একাউণ্টৰ জীৱনচক্ৰৰ তিনিটা মূল পৰ্যায় নিৰীক্ষণ কৰে।
পঞ্জীয়নৰ সময়ত , বাৰ্তা প্ৰেৰণ কৰাৰ সময়ত, নেতিবাচক মতামত গ্ৰহণ কৰক (যেনে ব্যৱহাৰকাৰীক প্ৰতিবেদন কৰা বা বাধা দিয়া)
এই স্বয়ংক্ৰিয় সঁজুলিসমূহ বিশেষজ্ঞৰ এটা দলেও সমৰ্থিত যিয়ে ব্যৱস্থাটোৰ সঠিকতা উন্নত কৰিবলৈ নিৰ্দিষ্ট ক্ষেত্ৰসমূহ পৰ্যালোচনা কৰে।
হোৱাটছএপৰ এই পদক্ষেপে দেখুৱাইছে যে কোম্পানীটোৱে নিজৰ ব্যৱহাৰকাৰীৰ সুৰক্ষাৰ প্ৰতি কিমান গুৰুত্বপূৰ্ণ।
অপব্যৱহাৰ, স্পেম আৰু ক্ষতিকাৰক কাৰ্যকলাপ ৰোধৰ বাবে কঠোৰ ব্যৱস্থা গ্ৰহণ কৰা হৈছে যাতে ব্যৱহাৰকাৰীয়ে কোনো ধৰণৰ ভয় বা হাৰাশাস্তি নোহোৱাকৈ মুক্তভাৱে যোগাযোগ কৰিব পাৰে। ইয়াৰ লগতে এই পদক্ষেপৰ জৰিয়তে ব্যৱহাৰকাৰীৰ অভিজ্ঞতাও যথেষ্ট উন্নত হ’ব।
লগতে পঢ়ক: IPHONE ব্যৱহাৰকাৰীৰ বাবে সতৰ্কবাণী; ৩০ ছেপ্টেম্বৰৰ পৰা বন্ধ হ’ব…