আৰ এছ এছৰ মুৰব্বী মোহন ভাগৱতে তেওঁৰ দুদিনীয়া কেৰালা ভ্ৰমণৰ সময়ত পাঠানামথিট্টা হিন্দু ধৰ্ম সন্মিলনত ভাষণ আগবঢ়ায়। তেওঁ কৈছিল যে হিন্দু সমাজ বিশ্বৰ গুৰু হ’ব বুলি কোনো সন্দেহ নাই।
তেওঁ কয় যে হিন্দু সমাজক নিজৰ জীৱন বজাই ৰাখিবলৈ হিন্দু ঐক্যৰ প্ৰয়োজন, যাৰ পৰা শক্তি সৃষ্টি হ’ব আৰু ইয়াক ব্যাখ্যা কৰিবলৈ আৰু কোনো যুক্তি প্ৰদান কৰাৰ প্ৰয়োজন নাই।পৃথিৱীত এটা নিয়ম আছে, যি সমাজ সংগঠিত হয় সেই সমাজখনৰ বিকাশ হয়।
আনহাতে যি সমাজ বিভক্ত আৰু অসংগঠিত তেনে সমাজ সহজেই পতন হয়। ইতিহাস আৰু বৰ্তমান দুয়োটাই ইয়াৰ সাক্ষী।
মোহন ভাগৱতে কৈছিল যে শক্তিশালী হোৱাটো বিশ্বৰ বাকী অংশৰ বাবেও ভাবুকি হ’ব পাৰে, কাৰণ ক্ষমতা হৈছে শক্তি, যিজন ব্যক্তিয়ে ইয়াক দিশ দিয়ে তেওঁৱেই সেই শক্তি ব্যৱহাৰ কৰে।
সেয়া তেওঁৰ বুদ্ধিমত্তাৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰে।দুষ্ট মানুহে বিবাদ বৃদ্ধি কৰিবলৈ জ্ঞান ব্যৱহাৰ কৰে। যেতিয়া আমি আমাৰ চাৰিওফালে চাওঁ, তেতিয়া এইটো স্পষ্ট হয় যে ধন এজনৰ মতামত বঢ়াবলৈ ব্যৱহাৰ কৰা হয়।যিসকলে আনক বেদনা দিবলৈ শক্তি ব্যৱহাৰ কৰে তেওঁলোক সাধুসকলৰ পৰা পৃথক।
ভাল মানুহে জ্ঞান বৃদ্ধি কৰিবলৈ, দান-বৰং ধন ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ আৰু দুৰ্বললোকক সুৰক্ষা দিবলৈ শক্তি ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ জ্ঞান ব্যৱহাৰ কৰে।
তেওঁ লগতে কয় যে হিন্দু ঐক্য বিশ্বৰ বাবে লাভজনক হ'ব, এইটো কেনেকৈ হ'ব তাক লৈ সন্দেহ কৰাৰ কোনো প্ৰয়োজন নাই।
কাৰণ হিন্দু এটা প্ৰকৃতিৰ নাম, হিন্দুৰ বহুতো বিশ্বাস, পন্থা, সম্প্ৰদায়, বহু ভাষা আছে, এখন বিশাল দেশ আমাৰ য'ত হিন্দু বাস কৰে।
তেওঁ আৰু কৈছিল, 'ভূগোল বেলেগ, পৰিৱেশ বেলেগ, খাদ্য আৰু জীৱন ধাৰণৰ পৰিস্থিতিও বিভিন্ন প্ৰকাৰৰ, মৰুভূমিত মানুহ বাস কৰে, পৰ্বতৰ শীৰ্ষত মানুহ বাস কৰে,'সাগৰৰ কাষত বাস কৰা লোক, সমভূমিত বাস কৰা লোক, চহৰত বাস কৰা লোক, অৰণ্যত বাস কৰা লোক আৰু গাওঁত বাস কৰা লোক, সকলো ধৰণৰ লোক আছে।
অৱশ্যে, ইয়াৰ স্বত্বেও, সকলোৰে প্ৰকৃতি আছে, আৰু প্ৰকৃতিক হিন্দু বুলি কোৱা হয়। যদি আমি এই প্ৰকৃতিটো বৰ্ণনা কৰিব লগা হয়, আমি ক'ব পাৰোঁ যে হিন্দু সমাজ হৈছে ধৰ্মৰ সাৰাংশ, সেয়েহে ক্ষমতাৰ ব্যৱহাৰ বিশ্বৰ কল্যাণৰ বাবে হ'ব।
তেওঁ কয় যে পৃথিৱীৰ সকলো বিবাদ দুটা বস্তুৰ বাবে হয়, এটা হৈছে স্বাৰ্থপৰতা, আনটো হ’ল বিভাজন। মানুহে ইজনে সিজনক একতা আৰু সমান দৃষ্টিৰে দেখা নাপায়, তেওঁলোকে বেলেগ বেলেগ কৈ দেখে ।
সেয়েহে, যিসকলক নিজৰ পৰা পৃথক দেখায় তেওঁলোকে তেওঁলোকক পৃথক বুলি বিবেচনা কৰে। বাস্তৱত, এই বৈচিত্ৰ্যবোৰ হৈছে মানৱ শাৰীৰিক জীৱনৰ বৈচিত্ৰ্য।বা বিভিন্ন সম্প্ৰদায়, বিভিন্ন দৰ্শন, বিভিন্ন শাস্ত্ৰৰ বিভিন্ন ৰূপ থাকিব পাৰে,দেশ, সময় আৰু পৰিস্থিতি অনুসৰি বিভিন্ন গুৰু পৃথক হ’ব পাৰে। আমি বুজি পোৱা উচিত যে আমি